UFFICIALE Battlefield 1

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Perché sulla data a me mettono 11 settembre.. Ed ho ordinato venerdì.. Anche a te?

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Ho fatto anche quella dopo. Stessa storia.
Il solito campeggiatore col carro armato che dall'altura faceva 80-0 indisturbato
Tra l'altro in Suez se non si fa strategia non si va avanti. Bloccati su E colla gente di ambo le parti che giocava al tiro a segno. Poi arriva il treno ed a guidarlo è sempre il solito cerebroleso che gioca a caso colle manopole senza cognizione di causa.
Alla fine....bastaaaa.
 
Questo è un cheater!!

Lo sai che il video mi si vede pixelloso anche se risulta qualità massimo full HD con 60 fps?

Non si preoccupano nemmeno di non farlo notare che usano delle cheats. Oggi comunque credo di aver assistito ad un record: 7 fairfihht band in meno di 2 minuti su Lupkow pass. Si vede che il 2 settembre fanno la sagra delle cheats, è l'unica spiegazione.


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Ma quello compare quando uno cambia squadra, non quando viene bannato dalla partita

Ho fatto anche quella dopo. Stessa storia.
Il solito campeggiatore col carro armato che dall'altura faceva 80-0 indisturbato
Tra l'altro in Suez se non si fa strategia non si va avanti. Bloccati su E colla gente di ambo le parti che giocava al tiro a segno. Poi arriva il treno ed a guidarlo è sempre il solito cerebroleso che gioca a caso colle manopole senza cognizione di causa.
Alla fine....bastaaaa.
Suez io ormai non la gioco praticamente più, è una mappa di m3rda per me. Se invece voglio fare uccisioni col cecchino allora ci sta.
 
Lo sai che il video mi si vede pixelloso anche se risulta qualità massimo full HD con 60 fps?

Ma quello compare quando uno cambia squadra, non quando viene bannato dalla partita

Suez io ormai non la gioco praticamente più, è una mappa di m3rda per me. Se invece voglio fare uccisioni col cecchino allora ci sta.
Si si, oggi ho fatto qualche prova e sembrerebbe che stessi sbagliando con il rendering...
Prova a guardare questo..come si vede?

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Si si, oggi ho fatto qualche prova e sembrerebbe che stessi sbagliando con il rendering...
Prova a guardare questo..come si vede?

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Vedo un no recoil li. Vabbè ti avevo già segnalato :asd:

Adesso torno in game, se c'è qualcuno che faccia un fischio
 
Oggi sempre su Lupkow pass ne hanno bannati 8 in un solo turno. Comincio però a dubitare seriamente del fairfight ban, anche perché a questo punto non credo di aver capito bene come funzioni...


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Oggi sempre su Lupkow pass ne hanno bannati 8 in un solo turno. Comincio però a dubitare seriamente del fairfight ban, anche perché a questo punto non credo di aver capito bene come funzioni...


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FairFight fa cagare ed é inadeguato. Anche adesso li dell'Impero uno mi one shottava col Lewis


What is FairFight?



FairFight by GameBlocks is a real time cheat detection and suppression system. FairFight is non-invasive, customizable and engine agnostic. It does not reside on the player's computer and does not examine the players' devices or perpetually look for the latest hacks. FairFight uses our proprietary GameChanger™ rule engine along with advanced database structures to evaluate players' real-time gameplay actions. FairFight combines algorithmic models that assess an array of statistical markers to identify possible cheating, and cross-checks these measurements using objective gameplay reporting to Make it a FairFight™ for everyone.


How does FairFight Work?

Fairfight uses two overlapping and mutually supportive approaches to identify cheaters: algorithmic analysis of player statistics and server-side cheat detection. FairFight uses algorithmic models to evaluate gameplay against multiple statistical markers to identify cheating as it occurs. FairFightcrosschecks these indicators using objective server-side reporting tools. It takes action when both approaches correlate to cheating - and because you establish FairFight's tolerances and the in-game actions to be taken against the hacker, you are in control of your game like never before.

Algorithmic Analysis of Player Statistics (AAPS) compares each player's game play statistics across an array of performance measures and compares them against averages derived from all of the gamers playing your game. FairFight uses the results of these comparisons to find statistical anomalies that correlate strongly to the use of cheats.

In order that highly skilled players are not erroneously flagged as cheats, FairFight uses Server Side Cheat Detection (SSCD) to cross-compare results. FairFight's SSCD monitors the game state in real time, scanning gameplay data of your choice for events and conditions which are not possible (or that are exceedingly improbable) to achieve without the use of hacks. For example, in a given first person shooter it may be impossible for a weapon to kill (or even hit) a player over 200 yards. When FairFight sees this occur it automatically records it as a validation of any anomalous AAPS findings. With the validation event in place, FairFight will take any number of actions that you have selected, and it will do so when you want it to (immediately, after a delay, player join . . . .) FairFight's combined AAPS and SSCD approaches offer the best cheat detection and suppression tool in the industry - and it functions in real-time.

FairFight's customizable GameChanger rule engine and graduated punishment system can be modified throughout the course of a title's life, allowing you to Make it a FairFight™ for everyone all the time. Publishers can 'harden' or 'soften' detection thresholds and ban penalties, and add or eliminate statistical measures to meet their needs. For incorrigible hackers, FairFight maintains a Suspension List that is regularly updated with players flagged as 'cheaters'. 'Watch lists' can be created for continuous and even closer automated or manual monitoring. Temporary and permanent suspensions can be imposed, and, depending on your desire, 'hackers' can be barred on a single title or across multiple titles.

Since FairFight is a server side system, integrating FairFight into your game will be seamless. In other words, we won't screw up your game. Also, since FairFight is connected only via the API, if we ever have a connectivity or security problem (and we go to great lengths so we don't) the gameplay on your title should continue unaffected while we get reset.



How do I know you aren't just punishing the best players?

FairFight's Algorithmic Analysis of Player Statistics (AAPS) uses players' in-game conduct to spot potential hackers. If a player is cheating with sufficient malevolence or persistency to disrupt the enjoyment of gameplay for the other competitors, statistics will show it. For example, in a first person shooter if a player is using an aimbot that causes a head shot every time they kill another player, then that player's statistics will show a much higher ratio of head shots to total kills than the average player. Time can also be an important element. FairFight can evaluate gameplay activity over time to reveal outcomes that are inconsistent with fair play.

Of course, finding anomalous player statistics doesn't prove a player cheated. FairFight crosschecks AAPS results using objective Server Side Cheat Detection (SSCD). FairFight's SSCD monitors the game state in real time, scanning gameplay data of your choice for events and conditions which are not possible (or that are exceedingly improbable) to achieve without the use of hacks. FairFight takes action when the AAPS and SSCD approaches both correlate to cheating. Thus, while a highly skilled player who doesn't cheat may have a similar statistics to a player who does cheat, FairFight does not act against the player unless the SSCD cross-check confirms that the player has violated the conditions of the game (i.e. done the 'impossible'.

As an administrator, if you are ever unsure about the AAPS or SSCD tolerance levels that you have chosen for your game, you can use a wide array of tools to 'dial in' the appropriate settings. For example, you can have FairFight send less egregious hackers to particular servers or maps, or you can populate a watch list for closer monitoring of potential hackers, or you can run proposed tolerance changes in parallel with your existing game settings to monitor the impact that the change.


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Se vai a fare un salto nei forum degli hacks si fanno beffe di FairFight e di come è facile aggirarlo. Inoltre vi son pure scritte le istruzioni su come settare per non farsi beccare in nessun caso.

Video di un youtuber che usa hacks in game in diretta e non solo spiega come funzionano e come settarli e manco veniva rintraccianto dall'anti cheat.

Qua guardali entrambi


 
Ultima modifica:
Ho appena sbloccato il Selblaster 1906 da cecchino, niente male.

Battlefield_1_Screenshot_2017_09_05_01_07_05_94.png
 
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