Darkashura
Utente Attivo
- Messaggi
- 313
- Reazioni
- 31
- Punteggio
- 42
Mi hanno detto che faranno un eccezione e che mi forniranno loro la garanzia, mi hanno mandato un file excel da compilare con un po' di dati e mi hanno scritto:
We may make exception to help you out. But except for paying the cost of sending us RMA product(s), the end user will have to also bear the additional freight cost involved in shipping RMA replacement(mini-shipment) to you.
If the board is found physical damage or damage caused by customer trying to repair or remove part or alterations is made to the board, we will not process the RMA and will just the board back to you with your cost.
quindi immagino sia tutto a mio costo tranne la riparazione in sé, unica cosa non vorrei che mi costasse un occhio della testa la spedizione e che ci vogliano settimane e settimane :/
We may make exception to help you out. But except for paying the cost of sending us RMA product(s), the end user will have to also bear the additional freight cost involved in shipping RMA replacement(mini-shipment) to you.
If the board is found physical damage or damage caused by customer trying to repair or remove part or alterations is made to the board, we will not process the RMA and will just the board back to you with your cost.
quindi immagino sia tutto a mio costo tranne la riparazione in sé, unica cosa non vorrei che mi costasse un occhio della testa la spedizione e che ci vogliano settimane e settimane :/