mi scuso subito perchè questa nn è la sez giusta ma nn sapevo dove postare la domanda.ho acquistato un monitor su amazon uk.facendo tutti i passaggi necessari inserendo numero carta ecc.mi mandano un messaggio di ringraziamento per aver acquistato sul loro portale.subito dopo mi mandano questo
Greetings from Amazon
We're writing to let you know that we are having difficulty processing your Visa for the above transaction.
We will try charging your credit card again shortly. It is not necessary to place a new order, but you may want to review the payment information for your order and make sure it is correct and current.
To do this:
1. Go to our home page then click "Your Account" on the top right menu.
2. Click on "View Open Orders".
3. You'll now see all your current open orders.
4. Click on "Change Payment Method".
5. You can review your current payment method, choose a different payment method, or enter a new one if the card number has changed.
Once you have entered your payment card details by editing the payment method on one of your open orders, the card will be registered with your account, but "not" associated to any other open order in your account; you will need to view each "open order" separately and update payment card of any other open order you wish to pay for with this card.
Note that your credit/debit card number cannot be edited but the expiry date and/or cardholder name can be amended. If the credit/debit card number needs to be edited, enter it as a new one.
Thank you for shopping at Amazon.co.uk.
in poche parole per dirmi che stanno avendo difficolta a scalarmi i soldi e allora io vado e modifico il metodo di pagamento e rimetto i dati.mi mandano un altro messaggio dicendomi grazie di aver modificato ecc ma nn dicono che il pagamento è stato effettuato.ora mi stanno vendendo i dubbi.fà che stanno avendo problemi perchè nella post pay nn puo rimanere meno di un euro e allora nn riescono a prelevare i soldi dalla carta?
vado anche sul sito my poste dove sono registrato.inserisco i dati per veder gli spostamenti e nn mi driporta nessun acquisto.mi dice solo che il saldo contabile è sui 140 e che il saldo disponibile è sui 3.quindi è come se li avessero bloccati.e a me risulta che si sono presi qualcosa di meno qualche euro in meno.possibile questo?comunque il pacco ieri sera dopo che ho rimesso i dati come da loro richiessto è passato da Not yet dispatched
a dispatched soon.quindi me lo stanno preparando in teoria o sbaglio??è tutto nella norma o mi conviene annullare?e se si in quanto tempo mi ridaranno i soldi visto che sul conto risulta il saldo disponibile diverso da quello contabile?
Greetings from Amazon
We're writing to let you know that we are having difficulty processing your Visa for the above transaction.
We will try charging your credit card again shortly. It is not necessary to place a new order, but you may want to review the payment information for your order and make sure it is correct and current.
To do this:
1. Go to our home page then click "Your Account" on the top right menu.
2. Click on "View Open Orders".
3. You'll now see all your current open orders.
4. Click on "Change Payment Method".
5. You can review your current payment method, choose a different payment method, or enter a new one if the card number has changed.
Once you have entered your payment card details by editing the payment method on one of your open orders, the card will be registered with your account, but "not" associated to any other open order in your account; you will need to view each "open order" separately and update payment card of any other open order you wish to pay for with this card.
Note that your credit/debit card number cannot be edited but the expiry date and/or cardholder name can be amended. If the credit/debit card number needs to be edited, enter it as a new one.
Thank you for shopping at Amazon.co.uk.
in poche parole per dirmi che stanno avendo difficolta a scalarmi i soldi e allora io vado e modifico il metodo di pagamento e rimetto i dati.mi mandano un altro messaggio dicendomi grazie di aver modificato ecc ma nn dicono che il pagamento è stato effettuato.ora mi stanno vendendo i dubbi.fà che stanno avendo problemi perchè nella post pay nn puo rimanere meno di un euro e allora nn riescono a prelevare i soldi dalla carta?
vado anche sul sito my poste dove sono registrato.inserisco i dati per veder gli spostamenti e nn mi driporta nessun acquisto.mi dice solo che il saldo contabile è sui 140 e che il saldo disponibile è sui 3.quindi è come se li avessero bloccati.e a me risulta che si sono presi qualcosa di meno qualche euro in meno.possibile questo?comunque il pacco ieri sera dopo che ho rimesso i dati come da loro richiessto è passato da Not yet dispatched
a dispatched soon.quindi me lo stanno preparando in teoria o sbaglio??è tutto nella norma o mi conviene annullare?e se si in quanto tempo mi ridaranno i soldi visto che sul conto risulta il saldo disponibile diverso da quello contabile?