imperdibile
Alamia e Sperandeo
questo è uno dei loro cd dove c'è questa canzone
purtroppo Alamia è morto :( già parecchio tempo fa...e alla sua morte tony sperandeo non ha fatto altre canzoni :(
lo riconoscete tony vero??
fa la squadra su rai 3!
ha fatto diversi film tra cui: la piovra, mery per sempre e ragazzi fuori (bellissimi questi 2 film consiglio a tutti la visione), palermo milano solo andata, ultimo e ora, tra 2 mondi, i 100 passi, miracolo a palermo e ora la squadra...
La Scampagnata
Cunciatta…! Ke n’ammiamo della vita??
Tutti li sordi ke guadagno me li mancio e u riesto i mietto a libretto tutt’a ttia…si cuntianta?!?
Oniaisto si taniiiino….si onieisto com’ù ciur’i cucuzza
Ma ki bella scampagnata n’ama fari sta simana mè puittare una puoco ri manciare…emmetare a me cucino kiddo ka fa u spazzino, baff’i kiummu, u grattino e faciem’i tuocch’i vino. Sempri io ciù ric’a tutti, manci’e bev’e te ne fotti…e problemi un ci pensare…cunciatta…miettit’a preparare!!!!
Tanino…manola si piscò tutta…il tempo ke ci cambio le mutande e sono da te…
Va stuoccat’i amme e muaviti ke già si è fatto tardo ti ho detto…e poi nn troviamo manco più un metro quadrato di prateria vacante!
Tanino…senti una cosa…
Ke?!?!?
Ki ffa a dignità nna piuittamo oppur’a lassam’a casa?
Ma ki ffa tu scuiddasti ka a ddiggnità nampignam’au mont’ì mietà?!?!?
Aieri siamo andati a bolognetta…cu amici e parienti pa pasquietta...ni misim’a carricari…4 lapi kine i manciari..ora vi cunto u teleggioinnale…
Me cumpare u coca cola puittò 40 stikki ri stigghiuala, cacuaccioli finuacchi e ramurazzi, rattati ri passagg’i ficarazzi, e me suoggeru sulino…puitto ventiTRi liTRai vinu
Me cugnatu ka è un tipo serio…puitto vilina caiccagnuala e ziniero e la tavola si mis’a priparar…
Sdesanurati…. la pasta è pronta….
A paist’è pront’a tavola, ‘nillietti cu ragù…si poi s’arrifriidda unna manciamu kiù…ci sunnu bruciuluuna TRi tigghi ri spinciuna..savan’e muccuna, na truffa ri caidduna, pi frutt’aranci’e pruna e vinu a tignitè…
Tu manci u granci…non fare finta ca un t’appitiscino e poi tu manci…ti ho visto ke guardavi strano…e stavi p’allunghare i manu…si un ti firmava tu ti futtiavi tutt’u tiaanuuu……
Poi vivi e ti strammii….(si un fanghu si…) e accuminci a sparrari pur’a mia…nta panza avevi 23TRi litra i vinu…(28 prego) ti sei mess’a piangere come un bambino…quando tu vivi ogni buata ti stracanci…
Ki è ke è incarricato dell’arrostimento?!?! Muviamonni e ghisamu i manu!!!
Com’è bell’a canin’i craisto…ke craistu ke craistu…arruistuta o a caibbonella ma ke bella ma ke beella …(ke bella ke bella…)accumincia a zizzari ke u fuaco sav’a ddumaari…si caibbune un cinnè kiù megghiu ka i ligna i mietti tu!!!!
Quella un sgarram’a parrari pikki ti sghaggn’i primi i sucunni i tieizzi cuainna i quaitti cuainna compres’i smuzzaturi ah!!!!
Torero…u sannu tutti ca tu si un torero…(bruniallo…) se passi a via maqueeda (ot/ vicino la mia scuola….:D :D :D \ot ) vicin’a baddaro ti stricanu sutt’a laiccu i cutò!
To suaro a chiamano a caillotta…travagghia ao vicolo maruatta…to matri ci fa la ruffiana…ma viri ki figgh’ì buttà..ahhooooo
U sapiava c’aviav’a finir’à fetu..u vinu aviss’a ghiri a 100milaliri o litru…
Muittatella… muittatella un vi sciarriati tant’a mi’a cainn’i craisto nun mi piaci a muittatella, muittatella…anke se fatt’alla brace a cainni craistu nun me piace a muittatella… è troppo bella!
30kila ri sasizza ia finiri nta munnizza…una casc’i scuimm’e alacci sa tirare facci facci…sammiscò me nanno ka si ci scugnaru pur’ù nasu sta scampagnata finiu mali curri curri pu spitali… sta scampagnata finiu mali curri curri pu spitali!!!!!!!!